Tuesday, December 14, 2010

maafkan aku adik..aku hargai hasil kerjamu

salam kepada pembaca semua..pembaca yang secara maya yang singgah teratak di blog aku ini yang sememangnya tidak seberapa pun..aku ucapkan terima kasih..sudah begitu lama blog ini menyepi..kerana aku lebih memberi fokus pada blog aku yang satu lagi...



latarbelakang blog aku sudah tukar ganti..adik perempuan aku yang membuatnya..pada mula aku menyuruh adik menukar "header" di blog aku yang satu lagi tetapi sebaliknya berlaku adik menukar layout baru di blog aku yang baru nak berkembang bagai cendawan nak tumbuh...hati aku ketika itu begitu panas hati..rasa marah membuak-buak..YaAllah keadaan aku mengawal keadaan marah itu ada hikmahnya juga..apabila aku perhatikan hasil kerja tangan adik menukar layout ini, hati aku sedikit sebanyak agak tenang sedikit..kerana melihat warna hijau itu warna kesukaan aku..malah hasil kerja adik nampak kemas...

maafkan aku adik..aku marah tadi kepadanya..aku harap juga hatinya cepat sejuk..kreativiti mu dalam bidang IT memang tepat pilihan mu dalam jurusan yang mu pilih..
aku sayangmu adik...=)

No comments:

Post a Comment