Wednesday, January 5, 2011

aku akan cuba memperbaiki..terima kasih kalian aku ucapkan

salam kepada pembaca maya ku...aku hargai kalian yang sudi singgah di teratak blog aku yang tidak seberapa ni..terima kasih juga kepada yang mem'follow' blog..aku sangat hargai kalian..dan tak lupa juga kepada 'silent readers' yang adakalanya menjengah di blog ini..


syukur ke hadrat Allah SWT, aku di beri peluang hidup dengan izinNya dapat hirup udara segar di kala petang ini hujan, ditambah pula rasa kedinginan..


di sini aku minta maaf kepada kalian sebab tidak dapat memberi komen yang entry-entry yang ku tulis..ada masalah teknikal dan tidak tahun punca sebab apa..aku juga sudah lama tertanya-tanya..maafkan aku kalian..pada asalnya latarbelakang layout ini adik ku yang buat dari situ terdapat masalah sedikit yang tidak ada pada ruangan komen


jika ada di antara kalian atau bloggers yang singgah di sini yang mahu aku 'follow' kalian..kalian boleh tingglkan ruangan komen di ruangan SB ya..di ruangan blog aku yang satu lagi aku juga buat begitu juga agar senang dan mudah dikut bukan.. insyallah aku akan juga singgah di teratak kalian juga..jangan risau ya..


insyallah dari hari ke hari aku akan cuba memperbaiki tahap gaya penulisan ku..aku juga manusia biasa yang sering melakukan kesilapan ketika aku menulis..aku boleh terima teguran kalian dengan syarat biar la teguran itu teguran yang membina agar aku mempelajari sesuatu dan dapat manfaat dari kalian juga..sama kita semua memberi dan menerima..


pada blog yang satu lagi ada lah tempat ruang santai aku ketika aku kebosanan, meluahan apa saja isi hati dan cerita-cerita yang aku suka ceritakan..adakalanya pengisian aku cerita itu tidak ada apa-apa, hanya ruangan omongan kosong..maafkan aku juga ya..insyallah aku akan cuba memperbaiki..

No comments:

Post a Comment